بیمه عمر و درمان تکمیلی

فروش،مشاوره،وکالت،داوری،آموزش درخصوص انواع بیمه نامه هاازتمام شرکت های بیمه گر

بیمه عمر و درمان تکمیلی

فروش،مشاوره،وکالت،داوری،آموزش درخصوص انواع بیمه نامه هاازتمام شرکت های بیمه گر

شرکت کارگزاری پارس حامی با بیش از یک دهه سابقه موثر در صنعت بیمه آماده خدمت رسانی به شما بیمه گذاران عزیز می باشد . مهسا صیدی کارگزار رسمی بیمه مرکزی
تلفن : 09223761012

پیوندهای روزانه
پیوندها

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است


1.      امکان دسترسی به خدمات پزشکی در بخش خصوصی ( پرداخت هزینه های درمانی طبق تعرفه های بخش خصوصی ) کاهش سهم هزینه های درمانی در سبد خوانده .

2.      ارائه پوشش بیمه درمان بابت خدمات درمانی که در تعهد بیمه گران پایه نمی باشد .

  • مهسا صیدی

این بیمه نامه بر اساس قانون بیمه مصوب اردیبهشت ماه سال 1316 و به پیشنهاد کتبی بیمه گذار ( که جزء لاینفک بیمه نامه است ) تنظیم شده و مورد توافق طرفین است .

بخشی از پیشنهاد کتبی بیمه گذار که مورد قبول بیمه گر نیست و هم زمان یا قبل از صدور بیمه نامه به صورت کتبی به بیمه گذار اعلام شده است ، جزء تعهدات بیمه گر محسوب نمی شود .

  • مهسا صیدی


در صورتی که بیمه شده ، در نتیجه عملیات تعرضی و تدافعی و یا هر نوع حادثه دیگری که جنبه نظامی در مقابل تهاجم نیروی متخاصم داشته باشد فوت نماید . بیمه گر صرفا اندوخته سرمایه گذاری ایجاد شده تا تاریخ وقوع حادثه را پرداخت خواهد نمود . چنانچه بیمه شده به عنوان یک فرد نظامی و یا در تشکیلات نظامی تحت هر عنوان به جنگ فرستاده شود از تاریخ اعزام بیمه شده ، بیمه نامه به حالت تعلیق در خواهد آمد ، حتی اگر بیمه گر در اثر عدم اطلاع از وضع بیمه شده به دریافت حق بیمه مبادرت نماید . در این صورت چنانچه به هر علت ، خطری پیش آید بیمه گر ، صرفا اندوخته سرمایه گذاری ایجاد شده را تا روز تعلیق پرداخت خواهد نمود و حق بیمه های دریافتی احتمالی از تاریخ بیمه نامه تعلیق شده یا شش ماه پس از خاتمه عملیات جنگی و یا برگشت بیمه شده به حالت غیر نظامی به حساب بیمه نامه وی منظور و بیمه نامه با رعایت ضوابط به حالت عادی تبدیل می شود . در صورتی که بیمه شده در کشوری که در حال جنگ است فوت شود بیمه گذار ، استفاده کنندگان و یا وراث قانونی بیمه شده باید ثابت کنند که فوت بیمه شده در نتیجه عملیات جنگی نبوده و بیمه او نمی بایستی معلق شده باشد ، در غیر این صورت صرفا اندوخته سرمایه گذاری بیمه نامه پرداخت خواهد شد .

  • مهسا صیدی


در صورتی که استفاده کنندگان سبب فوت بیمه شده باشند ، از دریافت سهم خود محروم شده و مابقی سرمایه بیمه فوت ( طبق تعریف ارائه شده در شرایط عمومی ) و اندوخته سرمایه گذاری تا تاریخ فوت به سایر استفاده کنندگان به نسبت تعیین شده و در صورت عدم انتخاب استفاده کننده دیگر به وراث قانونی بیمه شده به نسبت سهم الارث پرداخت خواهد شد . در هر صورت مسبب مرگ بیمه شده ، از دریافت منافع محروم خواهند بود .

  • مهسا صیدی


چنانچه بیمه شده در اثر انفجار و یا تشعشعات هسته ای و یا آلودگی های شیمیایی و بیولوژیکی ناشی از آن فوت نماید ، صرفا اندوخته سرمایه گذاری بیمه نامه در تاریخ حادثه به استفاده کنندگان پرداخت خواهد شد . 

  • مهسا صیدی

فعالیت های خطرناک :

در صورت فوت بیمه شده ناشی از هدایت یا سرنشینی وسایل نقلیه ( هوایی ، زمینی ، دریایی ) در مسابقات و پروازهای اکتشافی ، آکروباسی و هر نوع تمرین و آموزش پرواز هوایی ، پرش با چتر نجات ( سقوط آزاد ) ، هدایت کایت و یا سایر وسایل پرواز بدون موتور ، صرفا اندوخته سرمایه گذاری بیمه نامه در تاریخ حادثه به استفاده کنندگان پرداخت خواهد شد .

  • مهسا صیدی